ششمین کارگاه تابستانی «تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف-شول‌وِرک» (تهران – تابستان ۱۳۹۶)

ششمین کارگاه تابستانی آدمک و انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران، «تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف-‌شول‌وِرک» به مدیریت اجرایی شهرزاد بهشتیان، مستانه حکیمی و نسترن کیمیاوی در تهران برگزار شد.

ششمین کارگاه تابستانی آدمک، با حضور ۱۶۲ شرکت‌کننده از ۳۷ شهر مختلف ۲۰ استان ایران، از ۲ تا ۶ شهریورماه ۱۳۹۶در مؤسسه منظومه خِرَد تهران برگزار شد و شامل ۲۰ ساعت آموزشی با عناوین مختلف عملی و نظری بود. در این کارگاه ۱۰ سرفصل‌ِ «حرکت-بازی و بازی‌های ریتمیک» (آرزو ابویی)، «ریکوردر و بیشتر در نگرش اُرف‌-شول‌وِرک» (غزال بغدادی)، «ببین و بساز» (شهرزاد بهشتیان)، «موسیقی، مادر و کودک» (فرزان فرنیا)، «بازی با سازهای ضربی» (نسترن کیمیاوی)، «آوازِ من» (مونا منوچهری)، «حرکات روزمره؛ روزمرگی یا امکان» (هرش آرمند)، «ماجرای ما و موج و موسیقی» (ساناز بروجردیان) و «با هم بخوانیم» (سارا محسنی) به صورت عملی و ۴ سرفصلِ «فرآیند یادگیری» (احسان سلیمانیها)، «لابان-اُرف/حرکت-موسیقی» (مستانه حکیمی)، «بازی‌های آوازی» (سوادبه سالم) و «سازِ ما، آهنگِ ما» (گروه آدمک) به صورت سمینار و اجرا ارائه شد.

از اتفاقات ویژه در این رویداد، رونمایی از دومین مجموعه‌ی شنیداری گروه آدمک با عنوان «در مزرعه» بود. این آلبوم -که نخستین آلبوم از مجموعه‌ آلبوم‌های شنیداری «کجا» است- با هدف آشنایی کودکان با عناصر محیطی و حیوانات مزرعه، برای گروه سنی پیش از دبستان و دبستان تهیه شده است.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی این آلبوم به اینجا مراجعه کنید.

برای دیدن عکس‌‌های کارگاه به عکس‌خانه مراجعه کنید.