درباره‌ی آدمک

درباره‌ی آدمک

گروه آدمک (آموزش و دانش مــوسیقی کـودک) از سال ۱۳۹۰ خورشیدی، با همراهی گروهی از دانش‌آموختگان دانشکده‌ی کارل اُرف دانشگاه موتسارتِئوم (سالزبورگ – اتریش)، با هدف گسترش آگاهی و بسترسازی مناسب برای افزایش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک، فعالیت خویش را آغاز نمود.

این گروه تلاش کرده‌ است با دیدی باز و ذهنی پذیرا، شیوه‌های نوین آموزش موسیقی را بررسی کند و فضایی مناسب را جهت تبادل اطلاعات و اندیشه‌ها، میان مربیان موسیقی در سراسر کشور فراهم آورد.

تهیه، تولید و تکثیر آثار صوتی‌-تصویری موسیقایی حوزه‌ی کودک و نوجوان، گردآوری کتاب و مقاله‌های مرتبط با موسیقی کودک، ارائه‌ی خدمات مشاوره‌ای، انجام فعالیت‌های مطالعاتی و کارگاهی در زمینه‌ی موسیقی کودک، برگزاری اجراهای صحنه‌ای و هم‌چنین برگزاری کارگاه‌های آموزشی در شهرهای مختلف ایران از مهم‌ترین فعالیت‌های آدمک به شمار می‌رود.

«آدمک» پس از ثبت رسمی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۹۳ به عنوان مؤسسه‌ی هنری «پندار پویای آدمک» موفق شد تا با کسب شرایط و تایید صلاحیت لازم توسط همایشگاه جهانی اُرف-‌شول‌وِرک در سال ۱۳۹۴ به عنوان نماینده‌ی رسمی این همایشگاه در ایران معرفی شود.

آدمک به عنوان «انجمن اُرف-‌شول‌ورک ایران» می‌کوشد تا با ارتقای دانش عمومی درباره‌ی نگرش اُرف-‌شول‌ورک و همراه ساختن آن با فرهنگ بومی، آشنایی با این نگرش را در سطح کشور گسترش دهد و با جمع‌آوری، تهیه و تألیف منابع مطالعاتی، ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی اُرف-‌شول‌وِرک و برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و نشست‌های تخصصی در شهرهای مختلف بستری مناسب برای پرورش مهارت‌های هنری و آموزشی، و فرصتی مناسب برای هم‌اندیشی و گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف آموزشی و هنری برای مربیان اُرف-‌شول‌وِرک فراهم آورد.

هیئت‌مدیره‌ی موسسه‌ی هنری آدمک

فرزان فرنیا

فرزان فرنیا

عضو هیئت‌مدیره
مستانه حکیمی

مستانه حکیمی

رئیس هیئت‌مدیره
نسترن کیمیاوی

نسترن کیمیاوی

مدیر مسئول

0
سبد خرید شما
  • No products in the cart.