بروشور و اطلاعات بیشتر در مورد پنجمین کارگاه تابستانی آدمک

آدمک، پنجمین کارگاه تابستانی تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف‌-شول‌وِرک را شهریورماه امسال برگزار خواهد کرد.

آدمک بنا دارد تا هر پنج ‌سال، با عنوان «پنجه»، کارگاه و رویداد‌های تابستانی را به شکلی نو و ویژه ارائه نماید.

با همین رویکرد در تابستان پیش‌ِ رو، پنجه‌ی یکُم با برگزاری کارگاهی منتخب از سرفصل‌های ارائه‌شده در چهار تابستان گذشته ارائه می‌گردد.

از میان ۱۲ سرفصل ارائه‌شده در این کارگاه هر شرکت‌کننده می‌تواند بر اساس علاقه و نیاز خود، و با توجه به جدول زمان‌بندیِ تنظیم‌شده در فرم‌ ثبت‌نام، ۶ سرفصل (۹ ساعت آموزش عملی) انتخاب کند. اختتامیه و سرفصل‌‌‌های آموزشی نظری (۳ ساعت)، برای همه‌ی شرکت‌کنندگان در یک نوبت از روز، یکسان و مشترک خواهد بود.

برای دریافت فایل بروشور و اطلاع از سرفصل‌های آموزشی به (این‌جا) مراجعه کنید.

این کارگاه، که از ۱۱ تا ۱۳ شهریور در تهران (خانه هنر خرد) در جریان خواهد بود، شامل ۱۲ ساعت آموزشی (عملی و نظری) است و مدیریت اجرایی آن را نسترن کیمیاوی و شهرزاد بهشتیان بر عهده دارند.

کلاس‌ها در دو گروه صبح (۹ تا ۱۴) و بعدازظهر (۱۴:۳۰ تا ۱۹:۳۰) تشکیل می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند یکی از دو گروه صبح یا بعدازظهر را انتخاب کنند.

ثبت‌نام تنها به صورت آنلاین و از طریق وب‌سایت آدمک از روز ۱۰ مرداد آغاز می‌شود و هزینه‌ی ثبت‌نام ۴۵۰ هزار تومان است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام از ۱۰ تا ۲۰ مردادماه اقدام نمایند. با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

هم‌چنین پس از برگزاری کارگاه تابستانی، در روزهای ۱۵ تا ۱۷ شهریورماه، به مناسبت آغاز به فعالیت رسمی «انجمن اُرف-‌شول‌وِرک ایران» مجموعه‌ای از سمینارها با حضور و به تدریس خانم پروفسور باربارا هَسِل‌باخ (مدیر همایشگاه جهانی اُرف-شول‌وِرک سالزبورگ) و آقای پروفسور وُلفگانگ هارتمَن (قائم‌مقام مدیر همایشگاه جهانی اُرف-شول‌وِرک سالزبورگ) ارائه خواهد شد.

  • شرکت در این سمینارها برای همه رایگان و آزاد است.

راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر

تلفن تماس: ۳۹۰۲۰۳۰ – ۰۹۲۱

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶

ای‌میل: info@adamakmusic.com