دهمین کارگاه تابستانی تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف‌-شول‌وِرک

اکنون که به واسطه‌ی مشکل همه‌گیری بیماری و جهت رعایت اصول بهداشتی نمی‌توانیم کارگاه تابستانی ۱۴۰۰ را به صورت حضوری برگزار نماییم، بر آن شدیم تا با استفاده از قابلیت برگزاری کلاس‌های آنلاین و امکان دعوت از مربیان از سراسر جهان، کارگاه تابستانی امسال را نیز مانند سال گذشته به صورت آنلاین و با دعوت از اساتید به نامِ نگرش شول‌ورک از سراسر جهان برگزار نماییم.

دهمین کارگاه تابستانی آدمک، که از ۳۰ تیر تا ۱ مرداد ۱۴۰۰ در جریان خواهد بود، شامل ۱۲ ساعت آموزشی (۶ کارگاه دو ساعتی) است. هر کارگاه شامل یک ساعت و نیم تدریس به زبان انگلیسی همراه با راهنمایی‌های لازم از طرف مترجم و در ادامه نیم ساعت مرور روند کار توسط مترجم به زبان فارسی خواهد بود.

این کارگاه به صورت مجازی (آنلاین) و با همکاری «آکادمی آنلاین ریتمیتیکا» در برنامه‌ی زوم برگزار خواهد شد.

هزینه‌ی نام‌نویسی برای مجموعه‌ی این کارگاه‌ها:

 ۶۶۰ هزار تومان برای عموم

 ۶۰۰ هزارتومان برای اعضای وابسته‌ی ويژه‌ی انجمن

نام‌نویسی از روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه، ساعت ۱۰ صبح (برای اعضای وابسته‌ی ویژه‌ی انجمن) و چهارشنبه ۲۳ تیرماه، ساعت ۱۰ صبح (برای اعضا و عموم) به صورت آنلاین و درهمین صفحه امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

برای عضویت در انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران و اطلاع از انواع و مزایای هر نوع عضویت به «اینجا» مراجعه کنید.

«گواهی شرکت در کارگاه»‌ به زبان فارسی و به صورت دیجیتال تا یک‌ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.

علاقه‌مندان توجه داشته باشند که امکان تکرار کارگاه تابستانی ۱۴۰۰ وجود ندارد.


راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر

تلفن تماس:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶

info@adamakmusic.com

سرفصل‌های آموزشی:

ترکیب نظریه‌ی گوردن در آموزش موسیقی بنیانی (۱) و (۲)

آندرئا سن‌جور‌جو

در این کارگاه الگو‌های ریتمی به‌ عنوان واحد‌هایی برای صدا و حرکت در نظر گرفته می‌شود. راهکارهای مختلفی برای وارد کردن الگو‌های ریتمی در آوازها و ملودی‌ها ارائه خواهد شد و مسیری برای موسیقی‌سازی خلاقانه با استفاده از این الگوها به‌عنوان جورچینی برای بداهه‌پردازی و خلق بنیانی ترسیم می‌گردد.

بازی‌ها، فعالیت‌ها و آوازها برای محیط مجازی

گوستاوو وِلاندیا

در این کارگاه سفری بازی‌گون را  در فرآیند‌های آموزش‌شناسانه، از معرفی مواد تا گسترش و تکمیل آن در کلاس‌مان تجربه خواهیم کرد و برای دریافت نتیجه‌ی رضایت‌بخشِ هنرمندانه و دانش‌محور تلاش می‌کنیم.

ممکن است از  ابزارهای دیجیتال مختلفی که امکان درگیر شدن در یک تجربه‌ی آموزشی را مهیا می‌سازند برای ارائه‌ای مجازی یا ارتباط رو در رو استفاده گردد.

اول تقلید، بعد تخیل، سپس بداهه‌پردازی

جوی ریو

شیوه‌ی مجازی، به سرعت و با شدت آموزش را دچار تغییر کرده و ارتباط انسانی را به چالش کشیده است. هدایت مهدکودکی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها که تجربه‌ی کمی از کلاس درس دارند، از طریق فعالیت‌های خلاقانه به شکل مجازی، چالشی قابل توجه است.

با انتقال اصول آموزشی ارف به آموزش مجازی می‌توان سنت ‌خلق‌کننده‌گی را ادامه داد، تصور را کِشت کرد تا کودکان بتوانند از پس صفحه‌ی ‌نمایش رشد و نمو نمایند.

در این کارگاه با استفاده از تکنیک‌های آشنای تدریس در یک محیط مجازی، بازی‌ها و فعالیت‌هایی حرکتی‌ و آواز‌ی برای کودکان سه و نیم تا پنج سال طراحی شده است.

حرکت در فضای اطراف‌مان

کریستا کوگان

ارف-‌شول‌ورک می‌تواند تجربه‌ای عمیق‌تر از حس‌ها و بیان را از طریق بدن به کودکان ارائه دهد.

در این جلسه‌ی آموزشی چندین مثال مختلف از  ارتباط موسیقی-حرکت در مهدکودک و همچنین کار با کودکان در سنین ابتدایی دبستان ارائه می‌شود.

بازی‌های آدمکی

اعضای پیوسته‌ی انجمن ارف-شول‌ورک ایران

منتظر هیجان باشید!