آغاز عضوپذیری انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران برای ششمین سال (۱۴۰۱)

انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران (آدمک) از پاییز سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است و از همان زمان آماده‌ی پذیرش اعضا بوده است.

با آغاز ششمین سال فعالیت انجمن (۱۴۰۱)، پذیرش اعضای جدید برای این سال از ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است.

شرایط و انواع عضویتِ سال ۱۴۰۱:

  • عضویت به دو صورت «عضویت وابسته‌ی یک‌‌ساله» با نرخ ۴۹۰ هزار تومان و «عضویت وابسته‌ی شش‌ماهه» با نرخ ۲۹۰ هزار تومان خواهد بود.
  • اعضای وابسته‌ی ویژه‌ در سال گذشته (۱۴۰۰-۱۳۹۹) تا تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ مهلت دارند تا عضویت خود را با تخفیف و با نرخ حق عضویت ۴۰۰ هزار تومان برای یک سال تمدید کنند.
  • عضویت در ششمین سالِ انجمن (۱۴۰۱)، تنها به صورت آنلاین و با پر کردن فرم و پرداخت حق عضویت در وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود و از تاریخ ثبت‌نام بنا به نوع عضویتِ خریداری‌شده به مدت شش ماه یا یک سال اعتبار خواهد داشت.
  • اعضای انجمن اُرف-‌شول‌وِرک ایران علاوه بر امکان شرکت در نشست‌های رایگان انجمن (دست‌کم دو نشست در یک سال) و برخورداری از شرایط ویژه و تخفیف در برخی از کارگاه‌های آدمک، با دسترسی به بخش ویژه‌ی اعضا در وب‌سایت آدمک هر ماه می‌توانند از مقاله‌ها و بازی‌های ویژه‌ی اعضا استفاده نمایند.

از فعالیت‌های انجمن اُرف-‌شول‌ورک ایران در سال اول تا ششم، برگزاری یازده نشست نیم‌سالانه‌ی ویژه‌ی اعضا و قراردادن بیش از ۲۰۰ مقاله و بازی در بخش‌ ویژه‌ی اعضای انجمن در وب‌سایت آدمک و تشکیل کارگروه‌های مطالعاتی بوده است.

انجمن اُرف-‌شول‌ورک ایران می‌کوشد تا با ارتقای دانش عمومی درباره‌ی نگرش اُرف-‌شول‌ورک و همراه ساختن آن با فرهنگ بومی، آشنایی با این نگرش را در سطح کشور گسترش دهد و با جمع‌آوری، تهیه و تألیف منابع مطالعاتی، ارائه‌ی مشاوره‌ی تخصصی در زمینه‌ی اُرف-‌شول‌وِرک و برگزاری کارگاه‌ها، سمینارها و نشست‌های تخصصی در شهرهای مختلف بستری مناسب برای پرورش مهارت‌های هنری و آموزشی، و فرصتی مناسب برای هم‌اندیشی و گفت‌وگو پیرامون مسائل مختلف آموزشی و هنری برای مربیان اُرف-‌شول‌وِرک فراهم آورد.

* برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی انجمن، عضویت‌های متفاوت، شرایط و امتیازات مربوط به آن‌ها به (این‌جا) مراجعه نمایید.