«ماهی سیاه کوچولو» از آمریکا به ایران می‌آید

تاریخ خبر: ۱۳ آذر ۹۶

نمایش «ماهی سیاه کوچولو» پس از اجرا در آمریکا در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه میرود.

به گزارش خبرگزاری مهر، «ماهی سیاه کوچولو» پروژه مشترک ایران و آمریکا با نگاهی به نوشته صمد بهرنگی به قلم مهرنوش عٓلیا و کارگرانی محمد عاقبتی در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد به مدت یک هفته روی صحنه می رود. این نمایش پیش از این در نیویورک و سانفرانسیسکو آمریکا به زبان انگلیسی اجرا شده بود.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: ماهی سیاه کوچولو با مادرش در برکهای کوچک زندگی میکند و رویای دریا در سر دارد.

ناز شادمان، مازیار سیدی، آوا درویشی، پارمیس عقدایی و مانلی قراخان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش میتوان به حضور رها جهانشاهی مدیر تولید و مجری طرح، سردار سرمست و شهرزاد بهشتیان آهنگساز، رضا بهجت و علی کوزهگر طراح نور، اولیویا بونزی و جلیله هیبتان طراح لباس و آکسسوار، محمد عاقبتی و رضا بهجت طراح صحنه، آدرین جیویشکی و رودریک بیراستیکر طراح تصاویر، نگار بهبهانی طراح صدا، آرمینه مقدسی تصویرساز، مجتبی ادیبی طراح گرافیک، نادر مقدم دستیار کارگردان، مسیح کاظم پور مدیر صحنه، البرز تیمورزاده عکاس و ایلیا شمس مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

محمد عاقبتی کارگردان تئاتر و مدیر هنری گروه تاتر «ما» است. وی فارغ التحصیل پرفورمنس و هنرهای تعاملی و بورسیه تحقیقات از مدرسه درام ییل و عضو آسیتج بین الملل است و علاوه بر تولید اجراهایی برای مخاطبان بزرگسال تاکنون نمایش های «تنها خدا حق دارد بیدارم کند»، «اسکلیک و بچه های پرواز»، «لیرشاه» ورا برای مخاطبان جوان روی صحنه برده است.

نمایش «ماهی سیاه کوچولو» از روز ۲۴ آذر ساعت ۱۷:۱۵ در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

منبع: خبرگزاری مهر – آروین مؤذن‌زاده