مجموعه کارگاه‌ها و سمینارهای تخصصی نگرش اُرف‌-شول‌وِرک

به مناسبت دومین پنج‌سالانه‌ی فعالیت‌های انـجمن اُرف-شول‌ورک ایران

سال ۱۴۰۰ سالگرد دومین پنج‌سالانه‌ی فعالیت‌های موسسه‌ی آدمک و انجمن اُرف-شول‌ورک ایران است.

آدمک بنا دارد تا هر پنج سال با برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهایی به شکلی نو و ویژه، جشنی برگزار کند تا فرصتی باشد برای مرور دستاوردهای پنج سال گذشته‌ی انـجمن و نگاهی به برنامه‌‌های آینده و پیش رو.

با همین رویکرد، در تابستان ۱۳۹۵ پنجه را برگزار کردیم و حال در زمستان  ۱۴۰۰، انـجمن اُرف‌-شول‌ورک ایران «پنجه‌ ۲» برگزار می‌کند.

پنجه ۲، مجموعه‌ای از کارگاه‌ها، سمینارهای تخصصی و رویدادهای حاشیه‌ای است که با هم‌کاریِ سخن‌رانان، مربیان بین‌الـمللی و اعضای پیوسته‌ی انـجمن برگزار می‌گردد.

*برای اطلاع از رویدادهای جنبی پنجه ۲ «اینجا» کلیک کنید.


درباره‌ی کارگاه‌ها و سمینارها:

پنجه ۲  که از ۴ تا ۶ اسفند ۱۴۰۰ به صورت مجازی در جریان خواهد بود، شامل  ۹ ساعت آموزشی عملی و ۶ ساعت سمینار تخصصی است.

  • کارگاه‌های عملی در این رویداد توسط مربیان بین‌الـمللی و همچنین اعضای پیوسته‌ی انـجمن ارف-‌شول‌ورک ایران برگزار می‌شود.
  • سرفصل‌های عملی که توسط مربیان بین‌الـمللی ارايه می‌شود شامل یک ساعت و نیم تدریس به زبان انگلیسی همراه با راهنمایی‌های لازم از طرف مترجم و در ادامه نیم ساعت مرور روند کار توسط مترجم به زبان فارسی خواهد بود.
  • سرفصل‌های عملی که توسط اعضای پیوسته‌ی انـجمن ارف-‌شول‌ورک ایران ارايه می‌شود شامل یک ساعت تدریس است و شرکت‌کنندگان می‌توانند در هر روز سرفصل آموزشیِ مورد نظر خود را از بین سه‌ عنوان پیشنهاد شده (که برگزیده‌ای از سرفصل‌های چندسال گذشته و یا سرفصل‌های نو است) برگزینند.

*بدیهی است که در سرفصل‌های انتخابی، ظرفیت هر کلاس محدود و از پیش‌تعیین شده است و در صورت تکمیل ظرفیت هر سرفصل، شرکت‌کنندگان باید از بین عنوان‌های باقی‌مانده سرفصل دیگری را انتخاب کنند و اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام کرده‌اند. 

  • سمینارهای تخصصی که توسط سخنرانان بین‌الـمللی ارائه می‌شود شامل یک ساعت و نیم تدریس به زبان انگلیسی همراه با راهنمایی‌های لازم از طرف مترجم و در ادامه سی دقیقه  پرسش و پاسخ است که توسط مترجم به زبان فارسی هدایت خواهد شد.
  • این رویدادها  به صورت مجازی (آنلاین)  و با همکاری «آکادمی آنلاین ریتمیتیکا» در برنامه‌ی زوم برگزار خواهد شد.

هزینه‌ی نام‌نویسی برای مجموعه‌ رویدادهای پنجه ۲ (شامل کلاس‌های عملی و سمینارها):

 برای اعضای وابسته‌ی ويژه‌ی انـجمن (شامل سمینارها، سه کلاس با مربیان خارجی و سه کلاس با مربیان آدمک) : ٨٢۵ هزار تومان

برای عموم و اعضای پایه‌‌ی انجمن (شامل سمینارها، سه کلاس با مربیان خارجی و سه کلاس با مربیان آدمک) : ٩٠٠ هزار تومان

ثبت‌نام زود هنگام برای اعضای وابسته‌ی ويژه‌ی انـجمن (شامل سمینارها، سه کلاس با مربیان خارجی و سه کلاس با مربیان آدمک): ۷۵۰ هزار تومان

ثبت‌نام زود هنگام عموم و اعضای پایه‌‌ی انجمن (شامل سمینارها، سه کلاس با مربیان خارجی و سه کلاس با مربیان آدمک): ٨٢۵ هزار تومان

هزینه‌ی نام‌نویسی برای سمینارهای پنجه ۲: ٣٢٠ هزار تومان (مجموعا برای هر سه سمینار)

برای عضویت در انـجمن اُرف-شول‌وِرک ایران و اطلاع از انواع و مزایای هر نوع عضویت به «اینجا» مراجعه کنید.

نام‌نویسی به صورت زود هنگام برای مجموعه رویدادهای پنجه ۲، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه  ۱۱ و ۱۲ بهمن‌ماه، ساعت  ۱۰ صبح برای اعضای وابسته‌ی ویژه‌ی انـجمن و عموم به صورت آنلاین در وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

نام‌نویسی به صورت عادی برای مجموعه رویدادها و سمینارهای پنجه ۲، از روز شنبه ۲3 بهمن‌ماه، ساعت  ۱۰صبح برای اعضای وابسته‌ی ویژه‌ی انـجمن و عموم به صورت آنلاین در وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.


«گواهی شرکت در کارگاه»‌ به زبان فارسی و به صورت دیجیتال تا یک‌ماه پس از اتـمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.

گواهی به دوستانی که فقط در سمینارها شرکت می‌کنند، تعلق نخواهد گرفت.

علاقه‌مندان توجه داشته باشند که امکان تکرار این رویدادها وجود ندارد.

برای نام‌نویسی در این رویداد به «اینجا» مراجعه کنید.