نمایش شگفتی در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌شود

تاریخ خبر: ۱۰ مهر ۹۸

نمایش «شگفتی» اثری از هنرجویان نوجوان آکادمی تئاتر لیو به سرپرستی حسن معجونی است که طی روزهای هفته ملی کودک جایگزین نمایش «هوشنگ لاک‌پشته» می‌شود.

 نمایشنامه «شگفتی» بر اساس رمانی با همین نام اثر آر. جی. پالاسیو از سوی سپیده فلاح‌فر نوشته شده است و باران اصفهانی، شایلین بهادری، پارمیس تقوی، مانی حیدرعلی، آرشیدا خانجانی، کاوه خلیلی، کیانا خلیلی، ایلیا خواجه‌ای، هلیا رنجبر، باران زرین‌اقبال، رستا شیرازی، محمدپارسا بحرالعلوم طباطبایی و کارن میرآقا بازیگران آن هستند.

در این نمایش آوا شریفی به عنوان طراح حرکت و بازیگردان، محمد عاقبتی به عنوان مشاور کارگردان و مدیر تولید، ارکیا جابری، ملیحه جعفری و حامد افرا گروه کارگردانی و ندا تسلیمیان دستیار کارگردان و مدیر صحنه همکاری دارند.

همچنین در نمایش «شگفتی»، سینا رشیدی مدیر تکنیک است، آذرنوش خدامی موسیقی این اثر را انتخاب کرده است و گلنوش طاهری، بیتا بهارلو و نوگل طاهری کار ساخت اشیا و آکسسوار صحنه را برعهده داشته‌اند.

گلناز نویدان مربی آواز و نوازنده‌ پیانو، سوگل ایران‌پور روابط عمومی، سپهر صانعی اجرای نور، فریبرز دارایی مشاور رسانه‌ای و گلدیس نمازیان عکاس این اثر نمایشی هستند.

طراحی ویدیوی نمایش «شگفتی» را صبا نصیری، پوستر و بروشور را میثم امیربکایی و نور را محمدرضا شاملوفرد بر عهده داشته‌اند و صدرا زمانی و مانی حیدرعلی به ترتیب دستیاران تکنیک و موسیقی این اثر هنری هستند.

این نمایش از ۱۳ تا ۱۹ مهر ۱۳۹۸ هر روز ساعت ۱۸ در سالن گلستان مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله تهران روی صحنه می‌رود.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش شگفتی را از سایت تیوال به نشانی اینترنتی www.tiwall.com خریداری کنند و در صورت نیاز به آگاهی بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۸۸۹۶۶۱۱۹ و ۰۹۳۶۸۵۳۲۱۵۹ تماس بگیرند.

منبع: کتابک