نوای لالایی های ایران و جهان در نیاوران

تاریخ خبر: ۲ دی ۹۶

آنسامبل آوازی «دایان» به رهبری سیاوش لطفی، منتخبی از «لالایی ها» ایران و جهان را چهارم دی در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران اجرا می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آنسامبل آوازی «دایان» به رهبری سیاوش لطفی، منتخبی از «لالایی ها» ایران و جهان  را ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ روز چهارم دی در تالار خلیج فارس بنیاد آفرینش های هنری نیاوران اجرا می کند. این گروه که سال گذشته کنسرت خود را  با نام «زمین، زندگی، صلح» در سالن رودکی برگزار کرده است، در این کنسرت نیز در نظر دارد مجموعهای از لالاییها و قطعات فولکلور ایران و  کشورهای مختلف جهان را برای مخاطبان اجرا کند.

کنسرت «لالاییها» در ۲ بخش اجرا خواهد شد که بخش نخست به لالاییهای ایران و جهان و بخش دوم نیز به قطعات فولک ایران و جهان اختصاص یافته است. ضمن اینکه بیشتر قطعات با همراهی پیانو و برخی نیز به صورت آکاپلا (بدون همراهی ساز) اجرا میشوند.

یکتا اعتمادی، پگاه عینکچی (سوپرانو۱)، سارا محسنی اردهالی، نسیم شجاعی(سوپرانو۲)، مریم موفقی، سمیرا دیلمقانی (آلتو۱)، سمیرا محسنی، گلناز نویدان (آلتو۲) و پدرام افشاری نوازنده پیانو گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

منبع: خبرگزاری مهر