ما و نغمه‌هایمان

آدمک هجدهمین دوره از «مجموعه‌ کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک» را در یک دوره‌ی ۴ جلسه‌ای به صورت حضوری برگزار می‌کند.

«مجموعه کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک»، با تمرکز بر بالا بردن سطح علمی و مهارتی مربیان موسیقی کودک برنامه‌ریزی شده است و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

توضیح کارگاه «ما و نغمه هایمان»:

ضمیر «ما» صورت اجتماعی انسان را متجلی می‌کند. «ما» اشاره دارد به من و تو، اطرافیان‌مان‌، خانواده‌مان، همسایگان‌مان، همشهری‌هایمان، هم‌میهنانمان. «ما» اطمینان می‌دهد که تنها نیستی و در هر وضعیتی کسی یا کسانی در کنار تو ایستاده‌اند. انگار که «ما» تکیه‌گاه و پناه‌مان است همچنین دل و جراتی که «من» نداشتم. صورت اجتماعی دیگر «نغمه‌هایمان» هستند. همان‌ها که ما را در شادی‌ها و غم‌هایمان «ما» می‌کند. «ما» در این شالیزار، «ما» در این قایق،«ما» در این شهر، «ما» در این وطن.

اکنون «ما» برایمان فرصتی می‌آفریند تا در کنار هم و با تکیه بر جرات و قدرتی که بدست‌مان می‌دهد آوازهای گوشه و کنار سرزمین‌مان را بخوانیم و با سازهای ارف همراهی کنیم.

درکارگاه پیشِ رو با استفاده از مجموعه‌های «نمک» (نغمه‌های محلی برای کودکان) قطعه‌های محلی سرزمین‌مان ایران را می‌خوانیم و با سازهای ارف همراهی می‌کنیم.


درباره‌ی این کارگاه:

عنوان کارگاه: «ما و نغمه‌هایمان»

مربی کارگاه:  فرزان فرنیا

روز و ساعت کارگاه: پنج‌شنبه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸

تعداد ساعت آموزشی: ۶ ساعت ( ۴ جلسه‌ی حضوری ۹۰ دقیقه‌ای)

شروع کارگاه از پنج‌شنبه ۶ بهمن

هزینه‌ی نام‌نویسی این کارگاه:

هزینه‌ی نام‌نویسی اعضای انجمن: ۷۵۰ هزار تومان

هزینه‌ی نام‌نویسی عموم: ۹۰۰ هزار تومان

نام‌نویسی از ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱ بهمن‌ماه امکان‌پذیر خواهد بود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

اعضای وابسته‌ی انجمن با وارد کردن کد ملی خود در قسمت کد ملی، از تخفیف کارگاه بهره‌مند خواهند شد.

برای عضویت و اطلاع از شرایط و مزایای آن می‌توانید به «اینجا» مراجعه کنید.

در پایان دوره، «گواهی شرکت در کارگاه» به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این گواهی به صورت دیجیتال تا یک ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.

  نشانی مکان برگزاری:

تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان حسام‌الحکما (یاسمن)، گلستان دوم، بوستان سوم، پایین‌تر از گلستان یکم، پله‌های جنب پارک، در دوم، خانه هنر خرد.


راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶

info@adamakmusic.com