چهارمین کارگاه‌ پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک: «دوره مقدماتی پداگوژی کُر کودکان و نوجوانان»

آدمک چهارمین دوره از «مجموعه‌ کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک» را روزهای ۱۱ و ۱۲ بهمن ۱۳۹۷، در آموزشگاه موسیقی زریاب (کرج) برگزار می‌کند.

در این کارگاه با عنوان «دوره مقدماتی پداگوژی کُر کودکان و نوجوانان» و به تدریس خانم غزال بغدادی، در طول ۱۰ ساعت آموزشی تلاش خواهد شد تا علاوه بر آشنایی با اصول اولیه تمرینات تنفسی، تربیت شنیداری، صداسازی و تقویت بیانگری، چگونگی پرورش خلاقیت با استفاده از ملودی‌های تک صدایی و لزوم آموزش خواندن چندصدایی را از مراحل ابتدایی بررسی و تجربه کنیم تا بیاموزیم که چگونه به کودکان کمک کنیم تا با یاری جستن از بازی‌های خلاق و فعالیت‌های پویای موسیقایی از آوازجمعی لذت بیشتری ببرند. همچنین به بررسی یک نمونه‌ی طرح درس آموزشی برای گروه سنی‌‌های مختلف خواهیم پرداخت.

کلاس‌ها در دو روز پنج‌شنبه و جمعه،  ۱۱ و ۱۲ بهمن از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در آموزشگاه موسیقی زریاب (کرج) برگزار خواهد شد و هزینه‌ی نام‌نویسی در این دوره ۴۵۰ هزار تومان است.

ساعت برگزاری کلاس‌ها: 

پنج‌شنبه و جمعه: ۱۰ تا ۱۱:۳۰ – ۱۲ تا ۱۳:۳۰ و ۱۵ تا ۱۷

اعضای انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران که در سال جاریِ انجمن از تخفیف ۱۰ درصدی برای کارگاه‌ها استفاده نکرده‌اند، می‌توانند در این کارگاه از سهمیه‌ی تخفیف خود استفاده نمایند.

اعضا می‌توانند با نوشتن کد ملی خود به لاتین (بدون نوشتن صِفرهای اول) در بخش «کد تخفیف را وارد فرمایید»، از این ۱۰ درصد استفاده نمایند.

در پایان دوره، گواهی شرکت در کارگاه به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد.

«مجموعه کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک»، با تمرکز بر بالا بردن سطح علمی و مهارتی مربیان موسیقی کودک برنامه‌ریزی شده است و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

نام‌نویسی از روز سه‌شنبه ۲ بهمن‌ماه، ساعت ۹ صبح، به صورت آنلاین و تنها از طریق وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

مکان برگزاری: آموزشگاه موسیقی زریاب

نشانی: استان البرز، کرج، مهرویلا، خیابان انوشیروان غربی، بین کوچه پنجم و خروجی تهران، پلاک ۲۱۰

راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۲۱۷۷۶۴۸۵۷۶

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

پاسخ‌گویی؛ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۶

info@adamakmusic.com