ظرفیت هر گروه حداکثر ۱۶ نفر است و شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند یکی از ساعت‌های اعلام شده (گروه اول یا گروه دوم) را انتخاب نمایند.

گفتار، موسیقی، حرکت در کلاس‌های مجازی (۱) – مروری بر بنیان‌های نگرش آموزشی اُرف‌-‌شول‌وِرک در کلاس‌های مجازی

آدمک پنجمین دوره از «مجموعه‌ کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک» را در یک دوره‌ی ۱۰ جلسه‌ای به صورت مجازی تکرار می‌کند.

«مجموعه کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک»، با تمرکز بر بالا بردن سطح علمی و مهارتی مربیان موسیقی کودک برنامه‌ریزی شده است و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

در این کارگاه با عنوان «گفتار، موسیقی، حرکت در کلاس‌های مجازی (۱)» و به تدریس آقای فرزان فرنیا، در طول ۱۰ ساعت آموزشی تلاش خواهد شد تا ضمن اشاره به بنیان‌های فکری کارل اُرف و همکاران‌اش در شکل‌گیری و گسترش نگرش آموزشی شول‌وِرک، کاربست این بنیان‌ها را در کار با هنرجویان به صورت مجازی مرور ‌کنیم.

در جلسات کارگاه با کارکرد داستان، بازی، سازهای کوبه‌ای، بلز/زایلوفون، فلوت و حرکت در آموزش مفاهیم موسیقایی به هنرجویان آشنا می‌شویم و نقش خلاقیت و کنکاش را در پرورش هنرجویان گروه سنی مهدکودک و دبستان بررسی می‌کنیم.

این دوره شامل ۱۰ ساعت آموزشی خواهد بود که از چهارشنبه ۱ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و  در ۱۰ جلسه‌ی یک‌ساعته (هر ‌چهارشنبه یک جلسه)  به صورت مجازی برگزار می‌گردد و هزینه‌ی نام‌نویسی در این دوره ۸۲۰ هزار تومان است.

نام‌نویسی از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ، ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و تنها از طریق وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند یکی از ساعت‌های اعلام شده (گروه اول یا گروه دوم) را انتخاب نمایند و ظرفیت هر گروه حداکثر ۱۶ نفر است.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

این کارگاه به صورت  مجازی (آنلاین) و در پلت‌فُرم زوم (Zoom) برگزار خواهد شد.

در پایان دوره، «گواهی شرکت در کارگاه» به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این گواهی به صورت دیجیتال تا یک ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.


روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها: 

  • گروه اول: چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۰ تا ۱۱

  • گروه دوم: چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۴ 


پیش‌نیازِ شرکت در این کارگاه:

  • شرکت‌کنندگان در این دوره لازم است با تئوری موسیقی غربی در سطح کتاب‌ها و منابع معتبرِ موجود آشنایی داشته باشند. 
  • شرکت‌کنندگان در این دوره لازم است حداقل در دو کارگاه آدمک (حضوری یا مجازی) شرکت کرده باشند.

راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

پاسخ‌گویی؛ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶

info@adamakmusic.com