ظرفیت هر کلاس حداکثر ۱۶ نفر است و شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند یکی از روزهای اعلام شده (گروه اول یا دوم) را انتخاب نمایند.

بازی‌های آوازی در کلاس‌های مجازی (۱)

آدمک ششمین دوره از «مجموعه‌ کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک» را در یک دوره‌ی ۱۰ جلسه‌ای به صورت مجازی برگزار می‌کند.

«مجموعه کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک»، با تمرکز بر بالا بردن سطح علمی و مهارتی مربیان موسیقی کودک برنامه‌ریزی شده است و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

در این کارگاه با عنوان «بازی‌های آوازی در کلاس‌های مجازی (۱)» و به تدریس خانم غزال بغدادی، تلاش می‌شود تا با بازی‌ها‌ و تمرین‌های تنفسی، تربیت شنیداری و صداسازی بر اساس قابلیت‌های فضای مجازی آشنا شویم.

چگونگی پرورش خلاقیت با بکارگیری متل‌ها‌ و قصه‌ها و نغمه‌ها را بر اساس مفاهیم بنیادین شول‌ورک، از مراحل ابتدایی بررسی و تجربه کنیم تا بیاموزیم که چگونه به کودکان کمک کنیم با یاری جستن از بازی‌های خلاق و فعالیت‌های پویای موسیقایی از آواز خواندن لذت بیشتری ببرند.

این دوره از این مجموعه کارگا‌ه‌ها شامل ۱۰ ساعت آموزشی خواهد بود که در دو گروه از سه‌شنبه ۳۱ فروردین‌ماه و ۱ چهارشنبه اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود  و  در ۱۰ جلسه‌ی یک‌ساعته (هر ‌سه‌شنبه/چهارشنبه یک جلسه) برگزار می‌گردد و هزینه‌ی نام‌نویسی در این دوره ۸۲۰ هزار تومان است.

نام‌نویسی از روز یکشنبه ۲۲ فروردین ، ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و تنها از طریق وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

شرکت‌کنندگان تنها می‌توانند یکی از ساعت‌های اعلام شده (گروه اول یا گروه دوم) را انتخاب نمایند و ظرفیت هر گروه حداکثر ۱۶ نفر است.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

این کارگاه به صورت  مجازی (آنلاین) و در پلت‌فُرم زوم (Zoom) برگزار خواهد شد.

در پایان دوره، «گواهی شرکت در کارگاه» به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این گواهی به صورت دیجیتال تا یک ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.


روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها: 

  • گروه اول: سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

  • گروه دوم: چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰ 


پیش‌نیازِ شرکت در این کارگاه:

  • شرکت‌کنندگان در این دوره لازم است با تئوری موسیقی غربی و سلفژ مقدماتی در سطح کتاب‌ها و منابع معتبرِ موجود آشنایی داشته باشند. 
  • شرکت‌کنندگان در این دوره لازم است حداقل در دو کارگاه آدمک (حضوری یا مجازی) شرکت کرده باشند.

 راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶

info@adamakmusic.com