دومین کارگاه «شول‌وِرک در خانه» (مجازی – تیر ۱۳۹۹)

اجبار خانه‌نشینی و تعطیلی کلاس‌ها چالشی اساسی را پیش روی مربیان موسیقی با نگرش شول‌ورک نهاده است. چگونه می‌توان مفاهیم آموزشی موسیقی را از راه دور و در فضای مجازی انتقال داد.

در این مجموعه کارگاه‌های مجازی (آنلاین) برای مربیان موسیقی کودک، با عنوان «شول‌وِرک در خانه»، مربیان آدمک تجربه‌ها‌ی خود را از برگزاری کلاس‌های موسیقی آنلاین بر اساس نگرش شول‌وِرک با شرکت‌کنندگان در میان گذاشتند.

دومین دوره از این مجموعه کارگا‌ه‌ها شامل ۴ ساعت آموزشی بود و در چهار جلسه‌ی یک‌ساعتی در دو روز مختلف و تکرار آن نیز به همین صورت برگزار شد. هر کلاس شامل ۴۵ دقیقه‌ی آموزشی و ۱۵ دقیقه توضیح و پرسش و پاسخ بود.

 این کارگاه با حضور ۱۴۵ شرکت‌کننده از ۳ کشور ایران، کانادا و اتریش، از ۲۷ استان و ۳۸ شهر مختلف، در تاریخ ۵ و ۶ تیر ۱۳۹۹ و تکرار آن در تاریخ ۲۶ و ۲۷ تیر ۱۳۹۹ به صورت مجازی (آنلاین) و با همکاری «آکادمی آنلاین ریتمیتیکا» برگزار شد و شامل ۴ ساعت آموزشی با عناوین مختلف عملی بود. در این کارگاه ۴ سرفصل «خواندن در خانه» (مونا منوچهری و سارا محسنی)، «میزکوب» (محسن مصلحی‌زاده)، «ترانه‌های ملل» (هانیه نیرو)، «عروسک‌بازی» (مستانه حکیمی) به صورت عملی ارائه شد.

برای دیدن عکس‌های این کارگاه به «اینجا» مراجعه کنید.