فراخوان همکاری در نشریه‌ی تخصصی آموزش موسیقی کودک آدمک

کارگروه پژوهشی انجمن ارف-شول‌ورک ایران (آدمک) بنا دارد تا در آینده‌ی نزدیک، نشریه‌ای مختص به آموزش موسیقی کودک منتشر کند. این نشریه در پیکره‌بندی متناسب برای نشر در فضای مجازی تدوین خواهد شد و محتوایش صرفا مربوط به آموزش موسیقی کودکان و حوزه‌های مرتبط به آن خواهد بود.
برای تدوین این نشریه در زمینه‌هایی چون طراحی (اعم از گرافیکی و صفحه‌آرایی)، تولید محتوا (اعم از ترجمه، تألیف، و نگارش)، پژوهش (به‌طور اخص در زمینه‌ی آموزش موسیقی)، عکاسی، و ویرایش به یاری شما نیاز داریم.
از میان تمام کشورهای پیشرفته و توسعه‌یافته، هیچ‌یک نیست که نشریه‌ای مختص به آموزش موسیقی کودک نداشته باشد و ما هم اگر عزم پیشرفت داریم، نباید در این مسیر کنار بنشینیم. پس چاره‌ای نیست مگر تلاش مدام و اراده‌ی مستدام.
از همه‌ی مخاطبان این نوشته درخواست می‌کنیم تا چنانچه تمایلی به مشارکت در پیشبرد این طرح دارند، با ارسال کارنامک (رزومه‌ی کاری) و اعلام زمینه‌ای که تمایل به فعالیت در آن دارند، از طریق ای‌میل ما در وب‌سایت آدمک تماس بگیرند و خبردارمان کنند.

باید اشاره کنیم که این همکاری به‌صورت داوطلبانه و آزاد است و هیچ الزامی از سوی دو طرف در میان نخواهد بود، مگر در آینده‌ای شاید نه‌چندان دور که چرخ نیلوفری رو به سوی مراد بچرخد.
بی‌گمان راهی دشوار و ناهموار در پیش است و بی‌همراه نمی‌توان پیمودش. از شما دعوت می‌کنیم در این راه دشوار با ما همراه شوید تا در بهسازی آموزش موسیقی به کودکان ایرانی راه را اندکی هموارتر کنیم.

راه‌های تماس با آدمک:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

info@adamakmusic.com