منوی کنسرت‌های آذرماهی تالار وحدت، رودکی و برج آزادی

تاریخ خبر: ۵ آذر ۹۶

تالار وحدت، تالار رودکی و برج آزادی در روزهای پاییزی آذرماه میزبان کنسرتهای موسیقایی مختلفی هستند.

به گزارش ایسنا، تالار وحدت تهران تهران هفتم آذرماه شاهد کنسرت چهلسالگی گروه موسیقی «مولانا» به سرپرستی جلیل عندلیبی خواهد بود؛ این اجرا ساعت ۲۱:۳۰ روی صحنه خواهد رفت.

گروه موسیقی «دنگشو» نیز قصد دارند هشتم آذر ساعت ۲۱:۳۰ در این تالار به اجرای برنامه بپردازند.

در ادامه برنامههای این تالار در آذرماه، دهم آذر کنسرت «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی اجرا خواهد شد؛ این کنسرت ویژه بانوان است و ساعت ۱۴ به روی صحنه میرود. تالار وحدت در همین روز ساعت ۲۱:۳۰ شاهد اجرای کنسرت گروه «آرشاویر» خواهد بود.

سیزدهم و چهاردهم آذر، این تالار در اختیار گروه موسیقی «آوای مهربانی» خواهد بود که ساعت ۲۱:۳۰ برگزار میشود.

 گروه موسیقی «ایده» به سرپرستی علی تفرشی نیز پانزدهم آذر در وحدت به اجرای برنامه میپردازد و ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی شانزدهم این ماه در این تالار خواهد نواخت. این اجراها نیز ساعت ۲۱:۳۰ به روی صحنه میروند.

منصوم ابراهیماف خوانندهای آذربایجانی است که قصد دارد هفدهم و هجدهم آذر ساعت ۲۱:۳۰ در وحدت برای مخاطبان خود کنسرتهایی را اجرا کند.

تالار وحدت نوزدهم آذر نیز شاهد برگزاری کنسرت گروه «قمر» به سرپرستی نوید دهقان است که ساعت ۲۱:۳۰ اجرا میشود. کنسرت آذری «گنجلیک» نیز بیستم آذر در همین ساعت و همین مکان برگزار میشود.

بیژن کامکار نیز قصد دارد کنسرت «نیبانگ» را بیستودوم و بیستوسوم این ماه ساعت ۲۱:۳۰ در تالار وحدت برگزار کند. کنسرت گروه موسیقی «مهربانی» به سرپرستی سلمان سالک نیز بیستوشش آذر در همین سالن و همین ساعت به روی صحنه میرود.

این تالار همچنین بیستوهفتم و بیستوهشتم آذر میزبان کنسرت «ارکستر سازهای بادی» به سرپرستی سینا ذکایی خواهد بود؛ این اجراها نیز ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

دو اجرای ویژهبانوان دیگر، یعنی کنسرت گروه «بهار آفرین» به سرپرستی بهاره میرزا آقا و کنسرت سیمین غانم به ترتیب بیستونهم و سیام آذر ساعت ۱۴ در این تالار برنامههای خود را اجرا خواهند کرد.

آخرین اجرای تالار وحدت در آذرماه امسال به ارکستر فرهنگ و هنر تعلق دارد که سیام این ماه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار میشود.

تالار رودکی

تالار رودکی هفتم و هشتم آذرماه در اختیار «ارکستر شرق» به سرپرستی مهدی عبدالوهاب خواهد بود؛ همچنین «گروه کرد آوازی» به سرپرستی میلاد عمرانلو نهم و دهم آذر در این تالار برنامه اجرا خواهند کرد.

گروه موسیقی «کانتوس» به سرپرستی کاوه میرحسینی نیز یازدهم و دوازدهم آذر در این تالار کنسرت خواهند داد. کنسرت «آواک نو» نیز به سرپرستی مهدی عبدالوهاب سیزدهم این ماه در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

گوتلیپ والیش، پیانیست اتریشی، نیز قرار است چهاردهم و پانزدهم آذر در این تالار رسیتال پیانو بدهد.

کنسرت «ارمغان مهر» به سرپرستی شروین مهرپرور نیز بیستوپنجم آذر در این تالار برگزار میشود؛ در ادامه برنامههای تالار رودکی در آذرماه بیستوششم تا بیستوهشتم این ماه قرار است کنسرت «چند شب عود» به سرپرستی پویان بیگلر به روی صحنه برود.

تمامی اجراهای تالار رودکی ساعت ۲۰ برگزار خواهند شد.

برج آزادی

کنسرت موسیقی امیراشکان غلامی، شانزدهم آذر در برج آزادی برگزار خواهد شد؛ محمدرضا عیوضی نیز با کنسرت «رنگین کمون» هفدهم این ماه مهمان این برج خواهد بود.

در ادامه کنسرت موسیقی کلاسیک به سرپرستی میثم مروستی، بیستوسوم آذر در این تالار برگزار میشود. سپس برج آزادی میزبان کنسرت گروه موسیقی «دگردیس» به سرپرستی و خوانندگی فرشاد رمضانی  در بیستوچهارم این ماه خواهد بود.

همچنین کنسرتگروه موسیقی «کالیبر» به سرپرستی حمید صالح، کنسرت موسیقی «کسری عزیزا» و کنسرت «گره» به سرپرستی شهروز ابوترابی گودرزی به ترتیب بیستوهفتم، بیستونهم و سیام آذر در سالن برج آزادی برگزار خواهد شد.

تمامی این اجراها ساعت ۲۰ برگزار میشوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا