نشست نهم – «آموزش موسیقی بنیانی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا»

نهمین نشست ویژه‌ی اعضای انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران (آدمک) روز جمعه ۱ اسفندماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ به صورت مجازی در «آکادمی آنلاین ریتمیتیکا» برگزار می‌گردد.

در این نشست که با عنوان «آموزش موسیقی بنیانی در دوران همه‌گیری ویروس کرونا» برگزار می‌گردد، درباره‌ی چالش‌ها، گرفتاری‌ها و فرصت‌های آموزش موسیقی در این دوران با یکدیگر گفت‌وگو می‌کنیم و با بررسی راهکارهای جایگزین، امکانات موجود برای حفظ حیات آموزشی انسان‌محور و ارتباط‌محور را بررسی می‌نماییم.

به همین منظور، از اعضای محترم انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران درخواست می‌‌کنیم تا سؤال‌ها، تجربه‌ها، دغدغه‌ها و چالش‌هایی را که در سال همه‌گیری ویروس کرونا همراه داشته‌اند با ما در میان بگذارند و پرسش‌ها و نوشته‌های خود را تا تاریخ ۲۵ بهمن‌ماه ازطریق لینک داخل ایمیل ارسال نمایند. ایمیلی با توضیحات کامل برای اعضای وابسته‌ی ویژه و پایه ارسال شده است.

در این نشست در نظر داریم تا گفت‌وگویی میان آدمکی‌ها به -عنوان تسهیل‌گران- و شرکت‌کنندگان حاضر در نشست شکل بگیرد تا از راه گفت‌وگو میان شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان و با به اشتراک گذاشتن تجربیات، راه‌کارهایی پیشنهادی در این زمینه ارائه گردد.

* این نشست برای اعضای انجمن اُرف-‌شول‌وِرک ایران در سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ رایگان است.

اعضای انجمن می‌توانند برای نام‌نویسی رایگان در این رویداد تا ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ اقدام نمایند.

پس از تایید ثبت‌نام، لینک دسترسی برای شرکت در این نشست (یک روز قبل) از طریق ایمیل ارسال خواهد شد.

* این نشست به صورت آنلاین و در برنامه‌ی زوم برگزار خواهد شد. برای استفاده از این نشست از سرعت اینترنت و فیلترشکن مناسب برخوردار باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی عضویت در انجمن اُرف-شول‌وِرک ایران می‌توانید به این‌جا مراجعه نمایید.


راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

پاسخ‌گویی؛ شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷

info@adamakmusic.com