پنجمین کارگاه شول‌وِرک در خانه – کارگاه‌های مجازی آدمک برای مربیان موسیقی کودک (اردیبهشت ۱۴۰۰)

اجبار خانه‌نشینی و تعطیلی کلاس‌های حضوری چالشی اساسی را پیش روی مربیان موسیقی با نگرش شول‌ورک نهاده است. چگونه می‌توان مفاهیم آموزشی موسیقی را از راه دور و در فضای مجازی انتقال داد.

در این مجموعه کارگاه‌های مجازی (آنلاین) برای مربیان موسیقی کودک، با عنوان «شول‌وِرک در خانه»، مربیان آدمک تجربه‌ها‌ی خود را از برگزاری کلاس‌های موسیقی آنلاین بر اساس نگرش شول‌وِرک با شرکت‌کنندگان در میان گذاشتند

پنجمین دوره از این مجموعه کارگا‌ه‌ها شامل ۴ ساعت آموزشی بود و در چهار جلسه‌ی یک‌ساعتی در روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ برگزار شد. هر کلاس شامل ۴۵ دقیقه‌ی آموزشی و ۱۵ دقیقه توضیح و پرسش و پاسخ بود.

 این کارگاه با حضور ۱۱۹ شرکت‌کننده  از ۴ کشور ایران و آلمان و استرالیا و ایتالیا، ۲۴ استان و ۴۰ شهر مختلف ایران، در تاریخ ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به صورت مجازی (آنلاین) و با همکاری «آکادمی آنلاین ریتمیتیکا» برگزار شد و شامل ۴ ساعت آموزشی با عناوین مختلف عملی و نظری بود. در این کارگاه ۴ سرفصل «کاردستی‌های پر سروصدا» (مستانه حکیمی)، «با هر زبان با من بخوان» (هانیه نیرو)، «بازی‌های هیجانی در کلاس مجازی» (نسترن کیمیاوی)، «صدای نقاشی‌ها» (ساناز بروجردیان) به صورت عملی و نظری ارائه شد.

برای دیدن عکس‌های کارگاه به «عکس‌خانه» مراجعه کنید.