بازی‌های موسیقایی والد و کودک

آدمک چهاردهمین دوره از «مجموعه‌ کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک» را در یک دوره‌ی ۳ جلسه‌ای به صورت مجازی برگزار می‌کند.

«مجموعه کارگاه‌های پرورش مهارت‌های مربیان موسیقی کودک»، با تمرکز بر بالا بردن سطح علمی و مهارتی مربیان موسیقی کودک برنامه‌ریزی شده است و با موضوعات مختلف برگزار خواهد شد.

 در این کارگاه با عنوان «بازی‌های موسیقایی والد و کودک» و به تدریس خانم آرزو ابویی، تلاش می‌شود تا با ساختار و اهداف کلاس والد و کودک بیشتر آشنا شویم.

کلاس والد و کودک چه ساختاری دارد؟ دانش مربی باید چقدر باشد و چه میزانی بر حوزه‌های متفاوت تسلط داشته باشد؟ نکاتی که باید مربی به آن‌ها آگاه باشد کدامند؟ اساسا جایگاه ما به عنوان مربی در این کلاس‌ها کجاست و تا چه حد می‌توان انعطاف‌پذیر بود؟
در این دوره باهم به این سوالات پاسخ خواهیم داد. با نمونه‌هایی از بازی‌های والد و کودکی آشنا می‌شویم و از فضای کلاس واقعی والد و کودک آن را تماشا می‌کنیم و کنار هم ساختن بازی را تجربه خواهیم کرد.

این دوره از این مجموعه کارگا‌ه‌ها شامل ۴/۵ ساعت آموزشی خواهد بود که از چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه آغاز می‌شود و در ۳ جلسه‌ی ۹۰ دقیقه‌ای (هر ‌چهارشنبه یک جلسه) برگزار می‌گردد . هزینه‌ی نام‌نویسی در این دوره ۳۷۰ هزار تومان است.

نام‌نویسی از روز شنبه ۱۸ دی‌ماه، ساعت ۱۰ صبح، به صورت آنلاین و تنها از طریق وب‌سایت آدمک امکان‌پذیر خواهد بود.

 ظرفیت این کارگاه حداکثر ۱۸ نفر است و با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

این کارگاه به صورت مجازی (آنلاین) و در پلت‌فُرم زوم برگزار خواهد شد.

در پایان دوره، «گواهی شرکت در کارگاه» به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این گواهی به صورت دیجیتال تا یک ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.


روز و ساعت برگزاری کلاس‌ها: 

از چهارشنبه ۲۲ دی به مدت ۳ هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ 


 راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۶

info@adamakmusic.com