کتاب و اسباب‌بازی هدیه مردم ایران به کودکان زلزله‌زده استان کرمانشاه

تاریخ خبر: ۲۴ آبان ۹۶

کتاب، اسباببازی و نوشتافزارهای اهدایی مردم ایران از سوی ستاد امداد فرهنگی کودک و نوجوان کانون جمعآوری و به کودکان ساکن مناطق زلزلهزده استان کرمانشاه اهدا میشود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل کانون، در پی وقوع زلزله مهیب استان کرمانشاه جمعی از مربیان کانون از نخستین ساعتهای وقوع این حادثه در شهرها و روستاهای آسیبدیده حاضر شدند و با مهربانی و اجرای فعالیتهای فرهنگی و هنری آغوش گرم خود را به روی کودکان و نوجوانان ساکن این مناطق گشودند.

برهمین اساس کانون با تشکیل ستاد ویژه امدادرسانی فرهنگی قرار است علاوه بر اعزام مربیان، کتابخانههای سیار، هنرمندان و نویسندگان ومجموعهای از تولیدات و محصولات فرهنگی خود از قبیل کتاب، اسباببازی و سرگرمی و نوشتافزار  را نیز به کودکان ساکن این مناطق اهدا کند.

همچنین این ستاد با انتشار فراخوانی برای جمعآوری این اقلام فرهنگیکه مردم نوعدوست ایران آن را هدیه میکننداعلام آمادگی کرده است.

در عین حال علاقهمندان میتوانند از روز ۲۵ تا ۳۰ آبان ۹۶ هر روز حتی روزهای تعطیل از ساعت ۹ تا ۱۸ هدایای خود را در تهران در منطقهمرکزی شهر به مرکز آفرینشهای فرهنگیهنری کانون واقع در خیابان حجاب، در منطقه شمال تهران به مرکز شماره 16 کانون در خیابان سرلشکر فلاحی (زعفرانیه) پارک کودک با شماره تماس (22752178) تحویل دهند.

همچنین در مناطق شرق تهران مرکز شماره ۳۰ کانون بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس نبش ۲۱۲ شرقی، تلفن (77373850)، در منطقه غرب مرکز شماره ۴۰ در بزرگراه آیتالله کاشانی، بلوار اباذر نرسیده به خیابان پیامبر، پارک میعاد شماره تماس (44077723) و در جنوب تهران، مرکز شماره ۲۴ کانون واقع در خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به حسینآباد، تلفن (36802244) آماده دریافت هدایا و اقلام فرهنگی همشهریان است.

مردم سایر نقاط کشور نیز میتوانند با مراجعه به مراکز کانون در شهرهای مختلف ایران هدایای خود را به مربیان این مراکز تحویل دهند.

گفتنی است به زودی دامنه فعالیتهای کانون همزمان با پایان عملیات نیروهای امدادی در مناطق زلزلهزده گسترش پیدا میکند و گروههای بیشتری شامل مربیان و هنرمندان حوزه کودک و نوجوان به این مناطق اعزام خواهند شد.

منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان