«‌کارگاهک»، کارگاه‌های یک‌روزه‌ی آدمک (تهران – خرداد ۱۴۰۱)

چهارمین دوره از مجموعه کارگاه‌های یک‌روزه‌ی آدمک با عنوان «کارگاهک» برگزار می‌شود.

در چهارمین کارگاهک آدمک، که روز جمعه ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ در تهران، خانه‌ی هنرِ خِرَد برگزار می‌شود، سرفصل‌هایی از کارگاه‌های گذشته در طول ۶ ساعت آموزشی تکرار خواهد شد.

این کارگاه شامل ۶ ساعت آموزشی و هزینه‌ی ثبت‌نام در آن برای عموم ۶۸۰ هزار تومان و برای اعضای وابسته‌ی انجمن ۶۳۰ هزار تومان است.

نام‌نویسی برای این کارگاهک از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۰ صبح در وب‌سایت آدمک آغاز می‌شود.

با توجه به محدود بودن ظرفیت، بدیهی است اولویت با افرادی خواهد بود که زودتر ثبت‌نام نمایند.

ساعت برگزاری کلاس‌ها: ۱۰:۰۰ تا ۱۱:۳۰ – ۱۲:۰۰ تا ۱۳:۳۰ – ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۰۰ – ۱۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰

در پایان دوره، «گواهی شرکت در کارگاه» به شرکت‌کنندگان ارائه خواهد شد. این گواهی به صورت دیجیتال تا یک ماه پس از اتمام کارگاه صادر و از طریق ایمیل برای شرکت‌کنندگان ارسال می‌گردد.

نشانی محل برگزاری کارگاه: تهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان حسام الحکما (یاسمن)، گلستان دوم، بوستان سوم، پایین‌تر از گلستان یکم، پله‌های جنب پارک، در دوم، خانه هنر خرد

سرفصل‌های آموزشی و مدرسین:

فرم، تصوير و موسيقی (از اولین  کارگاه تابستانی – تابستان ۱۳۹۱)

در اين کلاس، مجموعه‌ای از تمرينات، پيشنهادات، ايده‌ها و تجربياتی در زمينه‌ی کاربرد فرم و تصوير در آموزش موسيقی و حرکت به کودک، ارائه خواهد شد که می‌تواند به عنوان يک نقطه‌ی شروع، در خلق سوژه‌ی آموزشی کلاس موسيقی‌ ياری رساند.

(مستانه حکیمی/ رئیس هیئت‌مدیره‌ی آدمک/ دانش آموخته‌ی دانشکده‌ی کارل اُرف، کارشناس موسیقی از دانشگاه هنر و معماری/ مربی ارف، مدرس سنتور و آواز جمعی)

ریکوردر و بیشتر در نگرش اُرف‌-شول‌وِرک (از ششمین کارگاه تابستانی – تابستان ۱۳۹۶)

در این جلسه نواختن ریکوردر را از طریق اکتشاف و با بازی‌های تنفس، صدا، حرکت و بداهه‌سازی همراه خواهیم کرد و خواهیم کوشید تا شیوه‌ی آموزش ریکوردر را با توجه به بنیان‌های نگرش اُرف-شول‌وِرک پی بگیریم.

(غزال بغدادی/ عضو پیوسته‌ی آدمک/ دانش‌آموخته‌ی دانشکده‌ی کارل اُرف/ مربی اُرف، مدرس آواز و آوازجمعی)

با هم بخوانیم (از ششمین کارگاه تابستانی – تابستان ۱۳۹۶)

در اين جلسه می‌آموزیم چه‌طور كودكان را با صدای خود به عنوان اولین ابزار موسیقایی آشنا كنيم، چه‌طور با تفکری خلاق،كاربردی، هدفمند و در كمالِ سادگی، به كودكان «لذت آواز خواندن» را بچشانيم و به درکِ درست از تنفس، صداسازی و تقويت شنيداری آن‌ها کمک کنیم.

(سارا محسنی/ مربی مهمان/ دانش‌آموخته‌ی دوره‌های کوتاه آواز، آواز جمعی و تربیت مربی موسیقی با نگرش اُرف-شول‌وِرک/ مربی ارف، مدرس آواز کودک و آواز جمعی)

بازی با اشیا (از هشتمین کارگاه تابستانی – تابستان ۱۳۹۸)

در این جلسه قصد داریم تا اشیا را به مثابه‌ی زبان تخیل کودکان در نظر بگیریم و به واسطه‌ی آن موسیقی را تجسم بخشیم تا این گونه موسیقی را بر پایه‌ی خیال دریافت کنیم و رابطه‌ی متقابل آن با جهان نمادینِ بازی و نمایش را تجربه کنیم.

(اُلکا هدایت/ مربی مهمان/ کارشناس ارشد نمایش عروسکی، کارشناس ادبیات انگلیسی/ بازیگر عروسکی، کارگردان و مدرس نمایش کودک و نوجوان)


 راه‌های تماس برای اطلاعات بیشتر:

۰۹۲۱۳۹۰۲۰۳۰

۰۲۱-۷۷۶۴۸۵۷۶

ساعات پاسخ‌گویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 تا 17

info@adamakmusic.com