پنجمین کارگاه تابستانی آدمک در راه است!
تابستان سال ۱۳۹۵ پنجمین سالگرد کارگاههای تابستانی آدمک است. از اینکه در طول این سالها حامی و دوست آدمک بودهاید سپاسگزاریم.
بنا داریم تا هر پنجسال،کارگاه و رویدادهای تابستانی را به شکلی نو و ویژه ارائه نماییم.
با همین رویکرد در تابستان پیشِ رو و با عنوان «پنجه»، کارگاهی منتخب از سرفصلهای ارائهشده در چهار تابستان گذشته و به مناسبت آغاز به فعالیت رسمی «انجمن اُرف-شولورک ایران»، مجموعهای از سمینارها با حضور و سخنرانی خانم پروفسور باربارا هَسِلباخ (مدیر همایشگاه جهانی اُرف-شولوِرک سالزبورگ) و آقای پروفسور ولفگانگ هارتمَن (قائممقام مدیر همایشگاه جهانی اُرف-شولوِرک سالزبورگ) ارائه خواهد شد.
پنجمین کارگاه تابستانی آدمک از ۱۱ تا ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ (در دو نوبت صبح و بعدازظهر) برگزار خواهد شد و بازهی زمانی نامنویسی برای آن ۱۰ تا ۲۰ مردادماه خواهد بود.
در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ (بعدازظهر)، سمینارهای تخصصی برگزار خواهد شد و شرکت در آنها برای همه آزاد و رایگان خواهد بود.
اطلاعات بیشتر دربارهی برنامههای «پنجه ۱۳۹۵» به مرور از طریق وبسایت آدمک در اختیار شما قرار خواهد گرفت.









