سومین کارگاه تابستانی «تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف-شول‌وِرک» (تهران – تابستان ۱۳۹۳)

سومین کارگاه تابستانی آدمک با عنوان «تربیت مربی موسیقی کودک با نگرش اُرف-شول‌وِرک»، در تابستان ۱۳۹۳ با حضور ۱۲۱ شرکت‌کننده از ۲۸ شهر مختلف ایران برگزار گردید.

این کارگاه که از ۹ تا ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۳ در موسسه منظومه خِرَد برگزار شد، شامل ۲۰ ساعت آموزشی با عناوین مختلف عملی و نظری بود. مدیریت اجرایی این دوره از کارگاه را شهرزاد بهشتیان و مستانه حکیمی برعهده داشتند.

در این کارگاه پنج روزه٬ سرفصل‌هایی چون «شول‌وِرک و بازی‌های ایرانی» و «قدم، قدم، دست و پا» (آرزو ابویی)، «مهمانی سازها» (غزال اسمعیل بغدادی)، «یکی بود، یکی نبود» (شهرزاد بهشتیان)، «صدای معلم، صدای شاگرد» (مستانه حکیمی)، «دور‌ریختنی‌ها» (فرزان فرنیا)، «حاضرغایبِ شول‌وِرکی» و «موسیقی در دبستان» (نسترن کیمیاوی)٬ «بازی با ریکوردر» (مونا منوچهری) تدریس و در کنار آن٬ چهار سمینار «نگاه تخصصی به نوازندگی ریکوردر» (فرهود بیگلربیگی)، «اوتیسم؛ از افسانه تا واقعیت» (دکتر سپیده جولایی)، «نقش و تاریخچه‌ی حضور ریکوردر در نگرش ارف-شول‌وِرک» (فرزان فرنیا) و «آشنایی با رویکردهای نوین آموزشی؛ رویکرد آموزشی مونته سوری» (سپیده عندلیب و دکتر آذین موحد) برگزار شد.

برای دیدن عکس‌‌های این کارگاه به عکس‌‌خانه مراجعه کنید.